• Snabb leverans
  • Säkra betalningar
  • Fri frakt från 499kr

Snabba leveranser – du väljer själv hur vi ska leverera ditt paket 



Vi förstår att det är viktigt att få dina produkter snabbt när du börjar närma dig slutet på ditt snus.

Vårt mål är att alltid erbjuda snabba leveranser. Om du beställer ditt paket på förmiddagen under helgfria vardagar, så brukar vi vanligtvis skicka det samma dag (med undantag för hög belastning under lönedagar och högtider).

Nedan kan du läsa mer om de olika leveransalternativ vi erbjuder. Vi anpassar tillgängliga leveransalternativ baserat på det postnummer du anger i kassan. Leveranstid och fraktkostnad varierar beroende på ditt val av leveransalternativ.




PostNord Varubrev: Det här alternativet är perfekt om du beställer upp till 12 dosor. Dessa dosor kan enkelt lämnas i din brevlåda. Ibland kan dock brevlådans storlek, brevinkastet, en säkerhetsbox eller fastighetsboxen påverka leveransen. Om dosorna inte får plats i brevlådan, kommer de istället att levereras direkt till din dörr eller till det närmaste ombudet. Om din beställning levereras till din dörr får du ett SMS eller mejl när det har skett.

PostNord Ombudsleverans: Om du vill beställa mer än 12 dosor via PostNord kommer din leverans att skickas till det närmaste utlämningsstället. När dina nikotinpåsar är redo att hämtas ut, får du ett sms till det mobilnummer som du angav vid beställningen. Tänk på att ha med dig en giltig ID-handling när du hämtar din leverans.

Fraktkostnad: Priset för din leverans varierar beroende på vilket fraktalternativ du väljer i kassan.

Vi försöker vanligtvis att leverera alla dina beställda varor tillsammans i en samlad leverans. Men om någon av de beställda produkterna har en längre leveranstid än de andra, kan vi behöva göra en delad leverans. Du behöver inte betala någon extra avgift för nästa leverans i sådana fall.

Observera att vi bara levererar till adresser inom Sverige och att onlywhite.se endast säljer till privatpersoner. Om du gör en beställning under en helgdag börjar leveranstiden räknas från den första arbetsdagen efter helgdagen.

När du får din leverans är det viktigt att du direkt kontrollerar att den är komplett och fri från fel. Om det finns någon synlig fraktskada ska du omedelbart rapportera detta till fraktbolaget vid leverans. Senare, inom skälig tid, bör du också informera vår kundservice och bifoga bilder som tydligt visar fraktskadan och hur innehållet i din order har skadats. På det sättet kan vi säkerställa att du får den bästa service och hjälp om något går fel med din leverans.